گارانتی فولاد رایانه تصویر و 7روز ضمانت برگشت

                                                                                                                                                                                                      

با توجه به نوع محصولات تولیدی شرکت فولاد رایانه تصویر که اغلب دستگاه های دیجیتالی قابل استفاده برای عموم می باشد، پس از فروش محصول، اولین قدم در راستای پاسخ به نیاز مشتری، تدوین راهنمای نصب کاربردی با بیانی ساده می باشد.
این امر در حد امکان برای هر یک از محصولات، ایجاد شده که همراه با هر محصول به مشتری تحویل داده می شود.
جهت ارائه هر گونه خدمات پس از فروش به طور رایگان، ارائه کارت ضمانت همراه با فاکتور فروش معتبر الزامی است. ( مدت اعتبار کارت ضمانت 12 ماه می باشد)
در صورت اتمام اعتبار کارت ضمانت و یا نداشتن ضمانت، خدمات پس از فروش با دریافت هزینه صورت می گیرد.
مراحل پذیرش (ثبت مشخصات خریدار و محصول)، دریافت، تعمیر و یا تعویض محصول در سایت اینترنتی شرکت با ذکر تاریخ ثبت می گردد.
 

مدت زمان ضمانت برای دستگاه های خارج از گارانتی 6 ماه بعد از تحویل دستگاه به مشتری می باشد.

کارت ضمانت محصولات شرکت فولاد رایانه تصویر 

شرایط بازگرداندن کالا 

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا7 روز کاری پس از خرید کالا، به شرکت فولاد رایانه تصویر اطلاع داده شود.
 -
این سرویس اشکال‏‏‌های فنی  و ظاهری و صدمات فیزیکی و اجزای آن ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) که در اثر استفاده نادرست،ضربه ،آتش ،نوسانات برق، نفوذ آب و مواد شیمیایی ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.  استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود
.

 

 اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد

- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فولاد رایانه تصویر از طریق تلفن، ایمیل ، اس ام اس یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

 -اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

 -در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد

 -آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فولاد رایانه تصویر از طریق تلفن، ایمیل،اس ام اس یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

 

 اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

 -اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد فروش شرکت فولاد رایانه تصویر (شماره تلفن 81070-021) اطلاع داده شود.

- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد فروش اطلاع دهد.

در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.

 لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

 

  اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

 -آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد فروش فولاد رایانه تصویر اطلاع داده شود.

 -با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

 -کالای آسیب دیده و   همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش فولاد رایانه تصویر ارسال شود.

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

 -لطفاً قبل از هر اقدامی  با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 -از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش  جداً، خودداری کنید.

 -برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل ریموت باطری دفترچه راهنما کارت گارانتی قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

 -برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

 -فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. اگر فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

 -اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با فولاد رایانه تصویر تماس بگیرید.

 -در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز  به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

- کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانه‌ای قرار دهید و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری کنید.

 -بسته خود را به آدرس  -استان تهران - شهر تهران خیابان ولیعصر پایین تر از پارک ساعی برج نگین ساعی طبقه هفتم واحد 709 شرکت فولاد رایانه تصویر- کدپستی 1433893917- ارسال کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امن و مطمئن

با آسایش خرید کنید

گارانتی فولاد رایانه

شرایط گارانتی